Friday, January 10, 2014

low mood

jumat 10/1 (10:03 pm)

sejak sekitar 2-3 hari lalu when i first encountered with the energy-sucker in 2014, mood gua bisa dibilang terjun bebas ke titik yang lumayan rendah.

and today, di kala mood gua masih belum kembali up, another 'incident' crossed my path dan kini meninggalkan jejak menyesakkan di dada gua, serasa ada sumbat di sana yang membuat gua ga bisa bernapas dengan leluasa.

i need to get this off my chest otherwise gua akan tenggelam semakin dalam :(

this morning that person said sorry.. hmm.. i don't think i should write this down in a 'public' place like this.. to keep it short.. i didn't react, at least not in the way that person might expect me to.

my head knew what to do but my heart just didn't feel like it.. or was it the other way around? i don't know..

but i guess i need to write this down in details on postcards.. perhaps after pouring those unspoken words.. i finally feel better..

dear Tuhan.. Engkau yang paling tahu dan paling mengerti.. buatlah saya bisa mengerti dan memahami apa yang sedang berkecamuk dalam hati ini.. karena terkadang rasanya.. tidak tertahankan..

jumat 10/1 (10:14 pm)

No comments:

Post a Comment